Факультет психології та спеціальної освіти
Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара
Головна
Кафедри
Загальної та соціальної психології
Педагогічної та вікової психології
Педагогіки, дошкільної та спеціальної …
Волонтерський центр
Рада студентів
Новини
Інформація
Абітурієнтам
Вступ на бакалаврат
Вступ на магістратуру
Вступ до аспірантури
Студентам
Викладачам
Про нас
Історія факультету
Наукова діяльність
Міжнародна діяльність
Роботодавці
Роботодавці кафедри загальної та …
Роботодавці кафедри педагогічної та …
Роботодавці кафедри педагогіки, …
Бюро з якості освіти
Бюро з академічної доброчесності
Головна
Кафедри
Загальної та соціальної психології
Педагогічної та вікової психології
Педагогіки, дошкільної та спеціальної …
Волонтерський центр
Рада студентів
Новини
Інформація
Абітурієнтам
Вступ на бакалаврат
Вступ на магістратуру
Вступ до аспірантури
Студентам
Викладачам
Про нас
Історія факультету
Наукова діяльність
Міжнародна діяльність
Роботодавці
Роботодавці кафедри загальної та …
Роботодавці кафедри педагогічної та …
Роботодавці кафедри педагогіки, …
Бюро з якості освіти
Бюро з академічної доброчесності
Орієнтовна тематика курсових робіт з логопедії
1. Сторітелінг як засіб розвитку монологічного мовлення у дітей із порушенням лексичного компоненту мовлення старшого дошкільного віку.
2. Формування активного словника у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення ІІІ рівня засобами ейдетики.
3. Розвиток артикуляційної моторики за допомогою нетрадиційних методів у дітей дошкільного віку з поліморфною дислалією.
4. Формування мовленнєвого дихання у дітей дошкільного віку з ринолалією в післяопераційний період.
5. Артикуляціїна гімнастика як засіб корекції дизартрії у дітей старшого дошкільного віку в умовах онлайн навчання.
6. Використання казки у процесі формування навичок творчого зв`язного висловлювання у дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення ІІІ рівня.
7. Формування відмінкових конструкцій засобами фолькльору у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення.
8. Формування побутової лексики засобом дидактичної гри у дітей з загальним недорозвитком мовлення ІІ рівня.
9. Формування активного словника засобами арт-терапії у дітей молодшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення І рівня.
10. Розвиток артикуляційної моторики у дітей дошкільного віку з поліморфною дислалією засобами гри.
11. Словесні дидактичні ігри як засіб автоматизації правильної звуковимови у дітей дошкільного віку з дислалією.
12. Формування мовленнєвого дихання у дітей дошкільного віку з ринолалією в доопераційний період.
13. Використання театралізованої діяльності на заняттях логопеда для формування навички зв’язного мовлення у старших дошкільників.
14. Артикуляціїна гімнастика як засіб корекції дизартрії у дітей старшого дошкільного віку.
15. Використання казки у процесі формування навичок творчого зв`язного висловлювання у дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення ІІІ рівня.
16.Формування відмінкових конструкцій у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення.
17. Методи логопедичної роботи з дітьми старшого дошкільного віку із складною дислалією.
18.Формування іменникового словотвору у дітей середнього дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення.
19. Розвиток мовленнєвої активності у дітей дошкільного віку зі стертою дизартрією за допомогою засобів образотворчої діяльності.
20. Розвиток активного словника дітей середнього дошкільного розвитку з дизартрією засобами пісенних та рухливих ігор.
21. Розвиток зв'язного мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури.
22. Розвиток слухової уваги дидактичними іграми у дітей старшого дошкільного віку із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення.
23.Використання народної української казки для формування діалогічного мовлення у дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення.
24.Формування побутової лексики за допомогою словникової роботи у дітей з загальним недорозвитком мовлення ІІ рівня.
25. Формування активного словника у дітей молодшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення І рівня пісенними засобами.
26. Розвиток артикуляційної моторики у дітей дошкільного віку з поліморфною дислалією засобами гри.
27. Словесні дидактичні ігри як засіб автоматизації правильної звуковимови у дітей молодшого шкільного віку з складної дислалією.
28.Формування мовленнєвого дихання у дітей дошкільного віку з ринолалією в доопераційний період.
29.Використання театралізованої діяльності на заняттях логопеда для формування навички зв’язного мовлення у старших дошкільників.
30. Рання діагностика мовленнєвого дизонтогенезу як метод профілактики тяжких порушень мовлення.
Орієнтовна тематика курсових робіт зі спеціальної педагогіки
(за напрямами)
1. Пропедевтичне навчання практичної математики учнів з ІП за допомогою методики Нумікон в інклюзивних класах.
2. Розвиток пізнавальних інтересів учнів 1 класу з ІП на уроках математики з опорою на їх життєвий досвід.
3 Розвиток усного зв’язного мовлення дітей дошкільного віку із ІП у процесі ознайомлення з природою.
4. Розвиток навчальних навичок частково-пошуковим методом у дітей зі складними порушеннями психофізичного розвитку.
5. Формування цифрової грамотності учнів з ІП на уроках математики (інформатики).
6. Формування в учнів з ІП відповідального ставлення до навчання в умовах дистанційної освіти методами поведінкової терапії.
7. Ігровий метод навчання як засіб формування екологічної грамотності учнів з ІП.
8. Методи розвитку комунікативних навичок у дітей з комплексними порушеннями в умовах інклюзивного навчання.
9. Методи корекції писемного мовлення з використанням нейропсихологічного підходу у дітей з інтелектуальними порушеннями.
10. Логопедична робота засобами дидактичних ігор з подолання порушень фонематичної сторони мовлення у дошкільників з порушеннями мовлення.
11. Відновлення мовлення у осіб з афазією нейропсихологічнимі вправами.
12. Формування експресивного мовлення у дітей з алалією засобами логоритмики.
13. Розвиток фразового мовлення дітей старшого дошкільного віку з алалією на основі засвоєної лексики.
14. Методи корекції заїкання засобами ігрової діяльності дітей дошкільного віку.
15. Корекція писемного мовлення засобами мнемотехніки дітей молодшого шкільного віку з диграфією.
16. Корекція мовленнєвих порушень у дітей старшого дошкільного віку засобами арт-терапії.
17. Альтернативні та допоміжні засоби комунікації для людей з тяжкими порушеннями мовлення як засоби мобільності.
18. Методи розвитку мовленнєвого дихання у дітей дошкільного віку із заїканням.
19. Сторітелінг як засіб розвитку монологічного мовлення у дітей із порушенням лексичного компоненту мовлення старшого дошкільного віку.
20. Розвиток кистевого праксису у дітей з порушенням звуковимови як засіб мовленнєвого та інтелектуального розвитку.
21. Активізація розвитку дітей раннього віку з порушеннями мовлення засобами сенсорної інтеграції.
22. Формування мовленнєвої діяльності дітей з відсутністю вербальних засобів спілкування засобами альтернативної комунікації.
23. Нейропсихологічні чинники відновлення мовлення у осіб з ЧМТ в умовах воєнного сьогодення.
24. Профілактика порушень письма та читання у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями розвитку мовлення та мови засобами дидактичної гри.
25. Формування емоційного спілкування у дітей з коморбідними порушеннями розвитку.
26. Формування навчальних траєкторій розвитку дитини з тяжкими порушеннями мовлення в умовах інклюзії.
27. Формування експресивного мовлення у дітей з алалією засобами інноваційних технологій.
28. Корекція мовленнєвих порушень у дітей молодшого шкільного віку з четвертим рівнем підтримки засобами арт-терапії в умовах інклюзії.
29. Корекція мовлення дітей з гіперактивністю та мовленнєвими порушеннями засобами анімалотерапії в умовах інклюзивної групи.
30. Особливості використання SMART-технологій в корекційнії роботі з дітьми молодшого шкільного віку з порушенням письма та читання.
31. Корекція сенсомоторних порушень засобами сенсорної інтеграції у дітей шкільного віку з четвертим та п’ятим рівнем підтримки в умовах інклюзії.
32. Музикотерапія як засіб корекції емоційної сфери у пацієнтів з різним ступенем важкості синдромів афазії в умовах воєнного сьогодення.
33. Логопедичний масаж як засіб корекції артикуляційної апраксії у дітей з коморбидними порушеннями.
34. Сюжетно-рольова гра як засіб корекції заїкання у дітей старшого дошкільного віку.
WordPress Theme
created with
WordPress Website Builder
.