Факультет психології та спеціальної освіти
Дніпровського національного університету ім. Олеся Гончара

Захист виробичої переддипломної практики студенгтів 4 курсу ОП Психологія

03.03.2025 р. відбувся захист виробничої переддипломної практики студентів факультету психології та спеціальної освіти гр. ДС-21-1 (члени комісії: Гальцева Т.О., Лазаренко В.І., Ткаченко Н.В., Донець О.І.). Базами практики у цьому році були Психологічна служба ДНУ імені Олеся Гончара, Департамент соціального захисту населення Дніпропетровської обласної ради, Комунальний заклад дошкільної освіти № 165 Дніпровської міської ради. Переважна кількість студентів проходили виробничу практику на базі Психологічної служби ДНУ імені Олеся Гончара.  Вони взяли активну участь у проєкті «Свідомий вибір» з професійного самовизначення старшокласників, який був ініційований і реалізовувся Психологічною службою Дніпровського  національного університету імені Олеся Гончара та ГО «Академія розвитку кар’єри «Альфа+» (у співпраці зі стейкхолдером Анжелою Локшиною) (з 03.02.2025 по 26.02.2025 р.). Проєкт мав на меті дослідити ступінь готовності старшокласників 14-18 р. до професійного самовизначення та роль дорослих у її формуванні. У рамках цього проєкту старшокласники 14-18 років взяли участь у опитуванні, що виявило ступінь їх готовності до прийняття рішення про вибір майбутньої професії. А дорослі (педагоги, батьки, опікуни) взяли участь у опитуванні із з’ясування їх ролі у підтримці дітей дощо вибору майбутньої професії.

Студенти 4 курсу розробили та провели 4 тренінгових заняття для старшокласників, які сприяли  усвідомленому прийняттю ними рішення щодо вибору майбутньої професії за такими темами: «Яка професія підходить саме мені?» (17.02.2025 р.), «Як керувати стресом при прийнятті важливих рішень?» (19.02.2025 р.), «Як забезпечити собі омріяне життя?» (21.02.2025 р.). «Професії майбутнього. Як обрати і не прогадати?» (24.02.2025 р.).

На завершення проєкту проведено Круглий стіл для вчителів, батьків, опікунів (26.02.2025 р.), де було обговорено з дорослими, як вони можуть сприяти професійному самовизначенню старшокласників.

Студенти поділилися відгуками від проведених під час виробничої практики заходів та зазначили високу ефективність проєкту з професійного самовизначення старшокласників. Відзначили корисність участі у даному проєкті для їх професійної підготовки та набуття практичних професійних навичок.