Факультет психології та спеціальної освіти
Дніпровського націон​ального університету імені О​леся Гончара

Інноваційні підходи до корекції мовленнєвих порушень

керівник – Ірина Василенко, ст. викладач, вчитель-логопед, вчитель-дефектолог, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії

Мета й завдання проблемної групи є: підготовка висококваліфікованого, конкурентоспроможного, інтегрованого до європейського та світового науково-освітнього простору фахівця, який може ефективно забезпечувати формування комунікативних умінь та корекцію мовленнєвих порушень, а також сприяти гармонійному розвитку особистості, формуванню життєво необхідних навичок спілкування людини / дитини з обмеженими можливостями здоров’я з іншими людьми за допомогою використання інноваційних підходів до корекції мовленнєвих порушень.
Завдання роботи проблемної групи:
- формування у здобувачів вищої освіти здібності до інноваційної діяльності в галузі спеціальної освіти;
- інтеграція та удосконалення знань здобувачів вищої освіти щодо здійснення корекційної функції професійної діяльності вчителя-дефектолога;
- формування вмінь впровадження традиційних та інноваційних форм корекційної роботи з дітьми, що мають мовленнєві порушення;
- вивчення інноваційних підходів до корекції мовленнєвих порушень;
- здатність використовувати інструменти інших гуманітарних, природничих та очних наук для вирішення завдань досліджень;
- дослідження використання інноваційних форм, методів і прийомів у роботі з дітьми з ООП;
- здатність обирати та використовувати сучасні інноваційні, науково обґрунтовані методи, прийоми та засоби для організації освітнього процесу;
- володіння спеціальними методиками та техніками надання психологічної та логопедичної допомоги особам з особливими освітніми потребами.

Календарний план роботи

Тема засідання Строк провед. Відм. про вик
1 «Інноваційні технології в корекційно-розвивальному процесі», ч.1 Жовтень 25.10.24
2 «Інноваційні технології в корекційно-розвивальному процесі» ч.2 Листопад 22.11.24
3 «Інноваційні ігрові технології як засіб корекції мовленнєвих порушень», ч.1 Грудень 20.12.24
4 «Інноваційні ігрові технології як засіб корекції мовленнєвих порушень. Приклади вправ», ч.2 Лютий 14.02.25
5 «Використання арт-терапії у корекції мовленнєвих порушень. Пісочна терапія, пластиліно-терапія, ліплення», ч.1 Березень 21.03.25
6 «Використання арт-терапії у корекції мовленнєвих порушень. Музична арт-терапія, драма-терапія та казкова арттерапія», ч.2 Квітень
7 «Використання ізотерапії, мультимедійних засобів, інтерактивних ігор та логопедичних мобільних додатків у сучасної логопедії для корекції мовлення». Травень