Посада: професор кафедри педагогіки, дошкільної та спеціальної освіти. Вчене звання: доктор пед. наук. Науковий ступінь: професор. Наукові інтереси: Формування професійної компетентності майбутніх педагогів; підготовка фахівців для роботи в закладах з інклюзивною формою навчання. Google Scholar – https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&user=BcdcCvgAAAAJ Scopus Author ID – https://www.scopus.com/search/form.uri?display=basic Web of Science – https://www.webofscience.com/wos/author/record/HHT-0829-2022 Researchgate ID – https://www.researchgate.net/scientific-contributions/Liliya-NICHUGOVSKA-2167413341 ORCID ID – https://orcid.org/0000-0002-3704-8126
Навчальні посібники і монографії: 1. Нічуговська Л.І. Структурно-функціональна модель формування життєтворчої компетентності здобувача вищої освіти. Інноваційна педагогічна діяльність як чинник формування життєтворчої компетентності здобувача освіти : моногр. / [Нічуговська Л. І., Ніколенко Л. М. та ін.]; уклад. : Криворотько А. О. Дніпро : Видавець Біла К. О., 2022. С.24-35. URL: http://repository.dnu.dp.ua:1100/?page=inner_material&id=15105 2. Нічуговська Л.І., Нетьосов С.І. Інформаційно-комп’ютерні технології як чинник розвитку потенціалу особистості. Педагогіка здоров’я як основа розвитку потенціалу особистості : монографія / за рад В. А Гладуша та ін. Дніпро : ЛІРА. 2020. С. 191-215 0,75 д.а. URL: https://lib.iitta.gov.ua/723081/1/%D0%93%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D1%83%D1%88%20%D0%92.%D0%90.%20%D0%9F%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D0%BA%D0%B0%20%D0%B7%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B2%D1%8F....pdf Статті (Scopus): 1. Ірина Маркіна, Лілія Нічуговська, Наталія Карапузова, Генріх Казарян, Алла Дедухно«Structural and Function Model of Formation of an Inclusiye Education Management System: World Experience» //InternationJornal of Internation,Сreativity and change Volume 11, Issue 5, 2020/www.igc/c/net Статті (Web of Science) 1. Skvortsova, S., Symonenko, T., Nichuhovska, L. The conditioning of the digital environment on processes of modern students: the opinion of teachers of Ukraine. In E. Smyrnova-Trybulska (Ed.), E-learning in the Time of COVID-19. Series on E-learning. Vol. 13 (pp. 294-308). Studio Noa for University of Silesia. DOI: 10.34916/el.2021.13.24. URL: https://us.edu.pl/wydzial/wsne/wp-content/uploads/sites/20/Nieprzypisane/E-learning-131-17-12-2021.pdf Статті (Index Copernicus): 1. Нічуговська Л.І. Структурно-функціональна модель формування життєтворчої компетентності здобувача освіти. Науковий журнал «Молодий вчений», №8, 1 (84,1) серпень 2020. С. 69-73.Статті (фахові): 1. Нічуговська Л.І., Ніколенко Л.М., Липа В.О. Формування інформаційної компетентності учнів інклюзивного класу з порушенням інтелектуального розвитку.Вісник Черкаського національногоуніверситету імені Богдана Хмельницького. Серія «Педагогічні науки» / редкол. : В.В.Борисов (голов. ред.) та ін. Вип. № 4.2021. 138 с. С. 37-43. URL: https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/issue/view/327/3082. Нічуговська Л.І., Ніколенко Л.М. Педагогічний менеджмент у розвитку інтегральної компетентності майбутніх фахівців галузі спеціальної освіти в умовах магістратури. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць: вип.16 том 2 / за ред. М.К. Шеремет.- Кам’нець-Подільський: Видавець Ковальчук О.В., 2020. С.118-201. http://aqce.com.ua/vipusk-n16-tom-22020/nichugovska-li-nikolenko-lm-pedagogichnij-menedzhment-u-rozvitku-integralnoi-kompetentnosti-majbutnih-fahivciv.html 3. Нічуговська Л.І., Ніколенко Л.М. Розвиток інклюзивно орієнтованих компетентностей майбутніх педагогів спеціальної освіти в умовах магістратури. Науковий журнал Хортицької національної академії. № 3. 2020. С.109-118. URL: https://journal.khnnra.edu.ua/index.php/njKhNA/article/view/73 4. Нічуговська Л.І., Ніколенко Л.М. Теоретико-методологічні основи розвитку професійної мобільності майбутніх педагогів спеціальної освіти у світлі компетентнісного підходу. Науковий журнал Хортицької національної академії. № 7. 2022. С.60-70. URL: https://journal.khnnra.edu.ua/index.php/njKhNA/article/view/192 5. Нічуговська Л.І., Ніколенко Л.М., Вовченко Г.О. Формування інформаційної компетентності учнів інклюзивного класу з порушенням інтелектувального розвитку. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького, серія «Педагогічні науки», 2021. № 1, С. 200-204. 6. Нічуговська Л.І. Розвиток методологічної компетентності аспірантів в умовах університетського середовища. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія Педагогічні науки, № 2. 2024, с.38-43. 7. Nichuhovska, L., Nikolenko, L., Bondarenko, Z., Motorina,V., Prykhodko, T. (2024). Challenges and prospects of online education in the context of barriers-free access. Multidisciplinary Reviews, 6, 2023. https://doi.org/10.31893/multirev.2023spe020 Участь у конференціях і семінарах: 1. Ніколенко Л.М., Нічуговська Л.І. Нові підходи до формування інклюзивно орієнтованих компетентностей майбутніх спеціальних педагогів в умовах закладу вищої освіти. Особливі діти: освіта і соціалізація: збірник тез доповідей VI Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки та психології (Київ-Запоріжжя, 1-2-жовтня 2020 р.). Запоріжжя: видавництво Хотинської національної Академії, 2020. http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11402/1/Yuliia%20Bredikhina%20%D0%97%D0%B0%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%B6%D0%B6%D1%8F.pdf 2. Нічуговська Л.І., Шевченко Ю.В. Міжособистісні методи управління конфліктною ситуацією: збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції «Педагогіка вищої школи: досвід і тенденції розвитку». Запоріжжя, Запорізький національний університет: 2020. С.86-88. http://repository.dnu.dp.ua:1100/?page=inner_material&id=13647 3. Нічуговська Л.І., Петрова Ю.В. Освітня робототехніка як додаткова можливість джля розвитку творчих здібностей старшокласників: Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції «Педагогіка вищої школи: досвід і тенденції розвитку». Запоріжжя, Запорізький національний університет: 2020. С.29-30. http://repository.dnu.dp.ua:1100/?page=inner_material&id=13647 4. Нічуговська Л.І. Стратегія і менеджмент розвитку конкурентоспроможності майбутніх педагогів в процесі магістерської підготовки: Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Консорціуми університетів: забезпечення сталого розвитку закладів вищої освіти України та їхньої конкурентоспроможності». Дніпро: 2020. С.184-186.5. Нічуговська Л.І. Тренінгові технології як чинник підготовки майбутніх педагогів до інноваційноїдіяльності в сфері спеціальної освіти. Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю "Психолого-педагогічний супровід дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах спеціальної та інклюзивної освіти". Кам'янець-Подільський. 2023. С. 211-213. Навчально-методичні посібники, метод. вказівки: 1. Навчально-методичний посібник з дисципліни «Корекційна психопедагогіка» / укл. : Лілія Нічуговська, Анастасія Криворотько. – Дніпро : Видавець Біла К. О., 2020. – 39 с. URL: http://repository.dnu.dp.ua:1100/?page=inner_material&id=13644 2. Навчально-методичний посібник з дисципліни «Педагогіка вищої школи» для студентів денної та заочної форм навчання напряму підготовки 016 – «Спеціальна освіта» / укл. : Лілія Нічуговська, Анастасія Криворотько. – Дніпро : Видавець Біла К. О., 2020. – 67 с. URL: http://repository.dnu.dp.ua:1100/?page=inner_material&id=13646 3. Нічуговська Л.І., Ніколенко Л.М. Написання та оформлення кваліфікаційної роботи за спеціальністю 011 – «Педагогіка вищої школи» Дніпро, 2020. 38 с. URL: http://repository.dnu.dp.ua:1100/?page=inner_material&id=13669.
created with