Факультет психології та спеціальної освіти
Дніпровського національного університету ім. Олеся Гончара

Відвідали КНП «Міська дитяча клінічна лікарня № 6» ДМР.

20 березня 2025 року здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти групи ДК-24-1 та ДК-24-2 на чолі з деканесою факультету ФПСО Бондаренко Зоєю Петрівною та в.о. завідувачки кафедри педагогіки, дошкільної та спеціальної освіти Іванчук Сабіною Айдинівною відвідали КНП «Міська дитяча клінічна лікарня № 6» ДМР.

Студентів щиро привітали генеральний директор Кулик Вікторія Вікторівна, медичний директор Фоменкова Наталія Василівна та завідувачка психіатричного відділення Андрєєва Оксана Валентинівна, які розповіли про роботу лікарні, її відділеннями та особливостями роботи.

Радо прийняла у себе в кабінеті Ісаченко Вікторія Олексіївна – головний логопед Управління охорони здоров’я Дніпровської міської ради. Здобувачі освіти мали змогу спостерігати над роботою професіоналів та під керівництвом досвідчених логопедів і лікарів, здійснити оцінку стану пацієнтів. А у майбутньому – розробляти індивідуальні програми корекції для дітей з різними порушеннями мовлення (дислексія, дисграфія, заїкання, порушення артикуляції тощо).

Важливим аспектом є не тільки корекція мовленнєвих порушень, але й психологічна допомога дітям, які перебувають у лікарні на лікуванні, а також їхнім батькам, які можуть не розуміти, як допомогти дитині. Таким дітям, вкрай, необхідна підтримка та спілкування. Студенти можуть бути залучені до консультування батьків і надання підтримки.

Студенти ФПСО є волонтерами Центру соціальних ініціатив і волонтерства (https://www.fpso.dp.ua/волонтерський-центр/). Тож, дівчата підготували та провели цікаві вправи та ігри. Познайомилися з Дмитром, Анжелікою та Юлею, які перебували на лікуванні. Така допомога буде на постійній основі, а влітку на базі лікарні планується волонтерська практика. Волонтерська діяльність, зокрема для студентів-логопедів, є важливим аспектом професійного розвитку та соціальної відповідальності. Такі ініціативи надають можливість майбутнім фахівцям здобути практичний досвід, покращити свої навички, а також здійснити реальну допомогу дітям, які мають різноманітні порушення мовлення.

Тож співпраця студентів логопедів із клінічною дитячою лікарнею є важливою частиною професійного становлення, оскільки вона дає можливість глибше зрозуміти потреби дітей із порушеннями мовлення, отримати практичні навички та бути готовими до майбутньої роботи в різноманітних умовах медичних закладів. Для клінічної лікарні ця співпраця також важлива, оскільки дозволяє підвищити якість надання послуг та залучати молодих спеціалістів до роботи в лікувальному процесі.