Факультет психології та спеціальної освіти
Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара
Головна
Кафедри
Загальної та соціальної психології
Педагогічної та вікової психології
Педагогіки, дошкільної та спеціальної …
Волонтерський центр
Рада студентів
Новини
Інформація
Абітурієнтам
Вступ на бакалаврат
Вступ на магістратуру
Вступ до аспірантури
Студентам
Викладачам
Про нас
Історія факультету
Наукова діяльність
Міжнародна діяльність
Роботодавці
Роботодавці кафедри загальної та …
Роботодавці кафедри педагогічної та …
Роботодавці кафедри педагогіки, …
Бюро з якості освіти
Бюро з академічної доброчесності
Головна
Кафедри
Загальної та соціальної психології
Педагогічної та вікової психології
Педагогіки, дошкільної та спеціальної …
Волонтерський центр
Рада студентів
Новини
Інформація
Абітурієнтам
Вступ на бакалаврат
Вступ на магістратуру
Вступ до аспірантури
Студентам
Викладачам
Про нас
Історія факультету
Наукова діяльність
Міжнародна діяльність
Роботодавці
Роботодавці кафедри загальної та …
Роботодавці кафедри педагогічної та …
Роботодавці кафедри педагогіки, …
Бюро з якості освіти
Бюро з академічної доброчесності
Інноваційні підходи до корекції мовленнєвих порушень
керівник – Ірина Василенко, ст. викладач, вчитель-логопед, вчитель-дефектолог, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії
Мета й завдання проблемної групи є
: підготовка висококваліфікованого, конкурентоспроможного, інтегрованого до європейського та світового науково-освітнього простору фахівця, який може ефективно забезпечувати формування комунікативних умінь та корекцію мовленнєвих порушень, а також сприяти гармонійному розвитку особистості, формуванню життєво необхідних навичок спілкування людини / дитини з обмеженими можливостями здоров’я з іншими людьми за допомогою використання інноваційних підходів до корекції мовленнєвих порушень.
Завдання роботи проблемної групи
:
- формування у здобувачів вищої освіти здібності до інноваційної діяльності в галузі спеціальної освіти;
- інтеграція та удосконалення знань здобувачів вищої освіти щодо здійснення корекційної функції професійної діяльності вчителя-дефектолога;
- формування вмінь впровадження традиційних та інноваційних форм корекційної роботи з дітьми, що мають мовленнєві порушення;
- вивчення інноваційних підходів до корекції мовленнєвих порушень;
- здатність використовувати інструменти інших гуманітарних, природничих та очних наук для вирішення завдань досліджень;
- дослідження використання інноваційних форм, методів і прийомів у роботі з дітьми з ООП;
- здатність обирати та використовувати сучасні інноваційні, науково обґрунтовані методи, прийоми та засоби для організації освітнього процесу;
- володіння спеціальними методиками та техніками надання психологічної та логопедичної допомоги особам з особливими освітніми потребами.
Календарний план роботи
№
Тема засідання
Строк провед.
Відм. про вик
1
«Інноваційні технології в корекційно-розвивальному процесі», ч.1
Жовтень
25.10.24
2
«Інноваційні технології в корекційно-розвивальному процесі» ч.2
Листопад
22.11.24
3
«Інноваційні ігрові технології як засіб корекції мовленнєвих порушень», ч.1
Грудень
20.12.24
4
«Інноваційні ігрові технології як засіб корекції мовленнєвих порушень. Приклади вправ», ч.2
Лютий
14.02.25
5
«Використання арт-терапії у корекції мовленнєвих порушень. Пісочна терапія, пластиліно-терапія, ліплення», ч.1
Березень
21.03.25
6
«Використання арт-терапії у корекції мовленнєвих порушень. Музична арт-терапія, драма-терапія та казкова арттерапія», ч.2
Квітень
7
«Використання ізотерапії, мультимедійних засобів, інтерактивних ігор та логопедичних мобільних додатків у сучасної логопедії для корекції мовлення».
Травень
WordPress Theme
created with
WordPress Website Builder
.